Запуск ТВ-Панелі у Саудівській Аравії

Share it

Будучи найбільшим ринком Перської затоки, Саудівська Аравія має найвищі маркетингові бюджети та витрати на рекламу в регіоні, що робить його особливо прибутковим для рекламодавців, що, відповідно, потребує уніфікованого підходу з вимірювання аудиторії.

Media Rating Company (MRC) та Nielsen незабаром запустять ТВ-панель для вимірювання теле- та відеоаудиторії (TAM) у Саудівській Аравії. Систему ліцензовано Генеральною комісією з аудіовізуальних засобів (GCAM) Саудівської Аравії та Радою рекламної індустрії. Компанія Nielsen була обрана підрядником для запуску TВ-панель у 2019 р., проте запуск було відкладено через пандемію COVID-19.

Планується, що перші дані ТВ-панель стануть доступні вже з липня 2022 р. та верифікацією даних – з серпня 2022 р, до кінця 2022 – відбуватиметься тестування системи. 

Наразі перед TAM поставлено дві ключові цілі: визначити споживання контенту: обсяги, тривалість, зміст та виокремити ЦА для рекламодавців. Стратегія MRC полягає в розробці системи KSA ТВ-панель, яка має змінити медіа-ландшафт Саудівської Аравії, надаючи дані про споживання медіа за золотим стандартом аудиторії, які використовуватимуться телевізійними мовниками, цифровими агенціями та рекламодавцями. Так, до вимірювання в ТВ-панелі буде включене і цифрове вимірювання, яке фіксуватиме стрімінгові сервіси OTT через домашню Wi-Fi, надаючи інформацію про перегляд як лінійного, так і онлайн-ТВ.

До TВ-панелі Саудівської Аравії увійдуть 2000 домогосподарств, які складуть репрезентативну вибірку населення із 35-мільйонного населення Саудівської Аравії, включаючи 24 міста, для визначення розміру та демографічних показників ТВ аудиторії, її взаємодію з контентом.

Співпраця рекламодавців з оператором даних в Саудівський Аравії Media Rating Company (MRC) відбувається на основі річної підписки на дані.

Leave a Reply

Your email address will not be published.