Австралія (VOZ): ТВ-вимірювання, стандарт Total TV

Share it

У грудні 2023 р. міжнародний вимірювач – компанія Nielsen оголосила про запуск телевізійних та міжплатформних вимірювань в Австралії («Віртуальна Австралія = VOZ) та застосування нового підходу та системи вимірювання перегляду –  eTAM VOZ Visual Schedule Builder (VSB).

VOZ – основа нового стандарту вимірювання Total TV в Австралії, що включає аналіз дивленння на телевізорах та під’єднаних пристроях (ТВ, ПК, планшетах та смартфонах), щоб забезпечити повноекранне, міжплатформне дослідження та формування звітності. За заявами компанії Nielsen VOZ, планово у 2024 р., стане офіційною валютою рекламного ринку.

VOZ об’єднує контент національних мовників, який переглядається на телевізорах (OzTAM), регіональні рейтинги TAM TV, а також контент з підключених пристроїв (сервіс OzTAM VPM – для ТВ-контенту, що доставляється онлайн або BVOD) в єдину детальну базу даних. Об’єднавши аналіз даних OzTAM, Regional TAM і Nielsen, VOZ забезпечує повноекранне кросплатформне планування та звітність для ТВ індустрії Австралії.

Переваги VOZ для Total TV Австралії:

  • Рекламодавці та медіа-агентства можуть створювати та оцінювати медіа-плани, що охоплюють ТВ інвентар на всіх ТВканалах і пристроях, а також керувати міжекранними кампаніями, включаючи цілі охоплення аудиторії на різних пристроях із дедублікацією до національного рівня
  • ТВ мережі можуть отримати повну картину щодо аудиторії, яка споживає їхн контент протягом певного часу та на різних екранах, визначити поступове охоплення BVOD та оптимізувати свою пропозицію на всіх каналах, ринках, платформах і пристроях.
  • Медіаіндустрія отримує об’єктивну та прозору загальну ТВкартину споживання мовлення та ефективності кампанії на всіх екранах в одному наборі даних у національному масштабі.

Доступ до базових даних VOZ можна отримати лише за допомогою акредитованого програмного забезпечення Gold Standard. OzTAM співпрацює з низкою сторонніх постачальників програмного забезпечення (TPSS) для доставки програмного забезпечення, акредитованого VOZ Gold Standard (GS). Gold стандарт OzTAM VOZ забезпечує послідовний розрахунок оцінок аудиторії.

Для визначення демографії VOZ використовуються дані національного перепису населення OzTAM VPM та розширюються за допомогою демографічного моделювання BVOD, щоб надати індивідуальні оцінки переглядів потокового вмісту мовників у прямому ефірі та відео на вимогу. OzTAM та Regional TAM не збирають інформацію, яка могла б ідентифікувати особу (осіб), яка володіє або використовують пристрої вимірювання. Що стосується перегляду на підключених пристроях, користувачі надають згоду мовникам використовувати веб-сайти та/або програми мовників. Лічильники потокового ТБ шукають лише активність перегляду трансляції та IP-адреси на рівні платформи для сервісів SVOD та BVOD.

Веб-портал, розроблений OzTAM, дозволяє агентствам і мовникам завантажувати міжекранні кампанії та оцінювати результати їх охоплення та частоту дивлення. Портал обробляє окрему кампанію за раз, а користувач несе відповідальність за пошук і створення кампанії. Портал сприяє:

  1. Подання вхідних файлів для ТВ-роликів і показів BVOD від агентств і мовників
  2. Виконання розрахунків охоплення та частоти
  3. Надання агентствам і мовникам звітів про охоплення та частоту кампанії

Звіти веб-порталу — це фіксований набір попередньо визначених щоденних і щотижневих звітів, що надають дані щодо дедуплікованих національних переглядів Total TV. Поточні звіти включають:

  • Щоденно: 1) Total TV Overnight Top 30 Programs: ТВ трансляцію та BVOD; 2) Total TV Consolidated 7 Top 30 Programs: ТВ трансляції, BVOD і % зростання – показники в нічний час.
  • Щотижнево: 1) Total TV Consolidated 7 Top 20 Programs: консолідовані дані ТВ перегляду (7 мовників) та BVOD; 2) Загальне охоплення ТВ під час перегляду: цілий день, сукупне охоплення, ТВ дивлення та BVOD за демографічними показниками.

Специфіка функціонування VOZ:

  1. Бази даних VOZ створюються на основі консолідації даних «під час перегляду», а також включають можливість отримання даних «що переглядались». Дані «під час перегляду», накопичуються до 28 днів, фіксують інформацію прямо під час фактичного перегляду вмісту, що дозволяє проаналізувати всю поведінку споживача від самого початку перегляду
  2. VOZ об’єднує оцінки рейтингів ТВ мовлення, отримані від 20 000+ глядачів в OzTAM, регіональних та національних TAM, а також 16 млн пристроїв, які транслюють ТВ контент (трансляція відео на вимогу – BVOD)
  3. База даних VOZ складається з 26 млн синтезованих «індивідуумів», які репрезентують портрет споживача за допомогою
  • даних національного опитування щодо встановлення TAM (65 000+ опитувань на рік);
  • розрахунку ТВ рейтингів на основі фактичної поведінки перегляду понад 20 000 людей у OzTAM, Regional TAM та інших типів прийому в Австралії;
  • інформація з прийомників потокового ТБ, встановлених у 2500+ ДХ з ТВ панелями;
  • дані OzTAM VPM (вимірювання через відеопрогравачів) на 16+ млн підключених пристроїв, які відтворюють ТВ вміст.

У публікації використовувались офіційні матеріали Nielsen, VOZ.

 Використання матеріалів сайту можливе лише за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на “Українську Медіа Лігу”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.