Nielsen розширюється через партнерство з Extreme Reach, що надасть змогу Nielsen ефективно використовувати водяні знаки (watermarks) для ТВ реклами. Це дозволить визначати перегляд не на основі проміжку часу виходу роликів, а через – комерціалізує кожну хвилину перегляду. Таке удосконалення індивідуальних комерційних метрик Nielsen сприятиме дедубплікації показників та адаптації цифрових та лінійних платформ. За допомогою індивідуальних комерційних показників, адаптованих в Nielsen ONE лінійні ТВ вимірювання будуть повністю трансформовані.
Завдяки більш точному комерційному вимірюванню агентства, рекламодавці та бренди матимуть безпрецедентну можливість порівнювати, планувати й оптимізувати ефективність рекламних кампаній як на цифрових платформах, так і на лінійному ТВ.
Розширення партнерства на Extreme Reach, світового лідера у сфері креативної логістики, дозволить Nielsen адаптувати кодування та маркування за допомогою водяних знаків (watermarks), а не аудіометчингу для більшості ТВ рекламних роликів, що вже будуть запущені в першій половині 2022 р. та прямо вплине на систему та метрику прорахунків дивлення.
Наразі медіа ринок виконує прорахунки дивлення за метрикою Nielsen “C3” на основі середнього значення всіх комерційних хвилин у програмі, проте нові розробки нададуть можливість отримувати від Nielsen дані на основі «індивідуальних комерційних показників», тобто на «дохвилинному» рівні та детально оцінити дивлення аудиторії в секундному вимірі. А також предметно порівняти його з показниками цифрового середовища.
Як вже вказувалось, на початку 2022 р. Nielsen планує покращити свій процес фіксації та обробки watermarks з метою зчитування їх протягом хвилини та фіксацією дивлення конкретного матеріалу, що показується менше хвилини (наприклад, оголошення чи поп-апи). Таке нововедення надасть паблішерам можливість використовувати звітність Nielsen для оцінки комерційних резервів чи дивідендів на кожному етапі виробництва та розміщення рекламних блоків — від собівартості, формування ціни до розміщення. Також вперше в ТВ вимірюваннях Nielsen буде використано маркування вмісту Gracenote, що дозволить фіксувати дивлення у випадку, коли відсутня watermarks.
Упорядкувавши свої системи зчитування та фіксації, перенісши їх до хмарної інфраструктури, Nielsen не тільки матиме більшу гнучкість для різноплановості прорахунків, масштабувати їх на кросплатформи. Але й запропонує клієнтам два типи даних: комплексне вимірювання, що забезпечить уніфіковану валюту медійному ринку та надасть індивідуальні комерційні показники, які дозволять дедуплікувати та порівнювати цифрові та лінійні дані в Nielsen ONE.
У публікації використовувались офіційні матеріали Nielsen.
⇒ Використання матеріалів сайту можливе лише за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на “Українську Медіа Лігу”.
Leave a Reply