Nielsen продовжує трансформацію кросмедійних вимірювань. Реформа Watermarks

Share it
Звертаємо увагу, що наразі впровадження новітніх технологій в сфері крос-платформенних та крос-медійних вимірювань ТВ не застосовуються в Україні та не анонсовані офіційним постачальником даних.
Цей огляд є інформативним оглядом для аналізу світових підходів та тенденцій.

 

Nielsen розширюється через партнерство з Extreme Reach, що надасть змогу Nielsen ефективно використовувати водяні знаки (watermarks) для ТВ реклами. Це дозволить визначати перегляд не на основі проміжку часу виходу роликів, а через – комерціалізує кожну хвилину перегляду. Таке удосконалення індивідуальних комерційних метрик Nielsen сприятиме дедубплікації показників та адаптації цифрових та лінійних платформ. За допомогою індивідуальних комерційних показників, адаптованих в Nielsen ONE лінійні ТВ вимірювання будуть повністю трансформовані.

Завдяки більш точному комерційному вимірюванню агентства, рекламодавці та бренди матимуть безпрецедентну можливість порівнювати, планувати й оптимізувати ефективність рекламних кампаній як на цифрових платформах, так і на лінійному ТВ.

Розширення партнерства на Extreme Reach, світового лідера у сфері креативної логістики, дозволить Nielsen адаптувати кодування та маркування за допомогою водяних знаків (watermarks), а не аудіометчингу для більшості ТВ рекламних роликів, що вже будуть запущені в першій половині 2022 р. та прямо вплине на систему та метрику прорахунків дивлення.

Наразі медіа ринок виконує прорахунки дивлення за метрикою Nielsen “C3” на основі середнього значення всіх комерційних хвилин у програмі, проте нові розробки нададуть можливість отримувати від Nielsen дані на основі «індивідуальних комерційних показників», тобто на «дохвилинному» рівні та детально оцінити дивлення аудиторії в секундному вимірі. А також предметно порівняти його з показниками цифрового середовища.

Як вже вказувалось, на початку 2022 р. Nielsen планує покращити свій процес фіксації та обробки watermarks з метою зчитування їх протягом хвилини та фіксацією дивлення конкретного матеріалу, що показується менше хвилини (наприклад, оголошення чи поп-апи). Таке нововедення надасть паблішерам можливість використовувати звітність Nielsen для оцінки комерційних резервів чи дивідендів на кожному етапі виробництва та розміщення рекламних блоків — від собівартості, формування ціни до розміщення. Також вперше в ТВ вимірюваннях Nielsen буде використано маркування вмісту Gracenote, що дозволить фіксувати дивлення у випадку, коли відсутня watermarks.

Упорядкувавши свої системи зчитування та фіксації, перенісши їх до хмарної інфраструктури, Nielsen не тільки матиме більшу гнучкість для різноплановості прорахунків, масштабувати їх на кросплатформи. Але й запропонує клієнтам два типи даних: комплексне вимірювання, що забезпечить уніфіковану валюту медійному ринку та надасть індивідуальні комерційні показники, які дозволять дедуплікувати та порівнювати цифрові та лінійні дані в Nielsen ONE.

У публікації використовувались офіційні матеріали Nielsen.

Використання матеріалів сайту можливе лише за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на “Українську Медіа Лігу”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.