Roku та Nielsen уклали стратегічний альянс для вимірювань CTV

Share it

Roku та Nielsen уклали стратегічний альянс з метою розвитку медіа вимірювань та ТВ реклами на ринку стрімінгових сервісів та CTV.

Для цього Roku здійснить придбання компанію Nielsen Advanced Video Advertising (AVA), яка включає технології автоматичного розпізнавання контенту (ACR) та динамічної вставки оголошень (DAI) від Nielsen.

В рамках домовленостей також буде проведено аналіз та інтеграцію додаткових продуктів для вимірювання реклами та контенту від Nielsen на ресурсах  платформи Roku, а також дозволить удосконалити Nielsen ONE (рішення для крос-платформенних вимірювань).

Фінансові деталі не розголошуються, завершення угоди очікується у 2-му кварталі 2021 р. Після закриття угоди Roku отримає: кваліфікований персонал Nielsen AVA та право власності на патенти ACR та DAI.

Roku та Nielsen співпрацюють декілька років. Співпраця з Roku суттєво розширить можливість аналізу Smart TVs  та інших суміжних пристроїв, приблизно до 100 млн пристроїв сумарно.

Наразі компанії використовуватимуть загальний рейтинг оголошень (TAR) на платформі Roku. Зокрема, в платформи продажів та купівлі реклами Roku вбудовано OneView та буде інтегрувано технології Digital Ad Ratings (DAR) для рекламодавців від Nielsen. Roku також дозволить паблішерам впровадити рейтинги цифрового вмісту Nielsen (DCR).

Віце-президент з управління продуктами Roku Louqman Parampath зазначив: “Десятки мільярдів доларів щорічно продовжують витрачатись на традиційну ТВ рекламу.  Поєднання технології AVA Nielsen з інноваційною технологією реклами та масштабом Roku дозволить використовувати всі переваги потокової реклами на традиційному ТВ. 

Roku вперше випустить на ринок обіцяну DAI – забезпечуючи кращу націленість та вимірювання для рекламодавців, легку інтеграцію та додаткові можливості для отримання доходу через ефективний аналіз досвіду глядачів”.

Генеральний менеджер з вимірювань аудиторії Nielsen Scott N. Brown додав: “Фактично, Roku надає платформу для аналізу динаміки реклами всіх типів прийому, а Nielsen матиме можливість, вимірюючи Smart TV, формувати нову валюту на ринку. Це дозволить монетизувати адресний ринок, а відтак пришвидшить шлях до єдиної, дедуплікаційної валюти між медіа”.

Попередньо компанія  Nielsen уклала угоди з такими компаніями, як Disney, CBS, Discovery, WarnerMedia та NBCUniversal. Відтак, ці компанії матимуть можливість отримати оновлені показники адресної реклами на платформі Roku, згідно з Variety.

 

У публікації використано матеріали:  https://cutt.ly/zl7xlhX

⇒ Використання матеріалів сайту можливе лише за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «Українську Медіа Лігу».

Leave a Reply

Your email address will not be published.