Європейська аудіовізуальна обсерваторія, що входить до інституцій Ради Європи, опублікувала новий звіт «Анімація (фільми та серіали) в Європі».
Так, Європейська аудіовізуальна обсерваторія оцінює річний обсяг виробництва ТВ анімації в Європі приблизно в 220 окремих одиниць контенту (фільмів або сезонів серіалів), що загалом складає 5200 серій або ж сумарно – 830 години.
У звіті Обсерваторії констатується, що найбільшими постачальниками анімаційних фільмів і серіалів у світі залишається США та Японія.
Проте, найбільшими виробниками анімаційного ТВ контенту у Європі є Франція (35%) та Великобританія (26%), далі – Німеччина та Іспанія (по 7%), Італія (6%) та інші (19%).
Key points Зведеного звіту щодо Європейського ринку анімації:
щорічно в Європі випускається близько 55 оригінальних анімаційних фільмів/серіалів (тобто тих, що не є новим сезоном/серією існуючого продукту);
2. 37% щорічного обсягу оригінального анімаційного контенту складає спільне виробництво;
3. близько 2/3 європейського анімаційного контенту є експортним, тобто не може бути врахований у частку власного виробництва;
4. низька частка залученості до кінотеатральних показів (16%), яка доволі сильно варіюється від кількості прем’єрних показів.
5. частка включення анімаційного контенту на VOD переважає частку на класичному ТВ (21%).
Наразі анімація вважається одним із найбільш інвестиційно привабливих типів контенту.
Так, в Report Ocean оцінив глобальний ринок анімації в 2019 р. в близько $335,7 млрд. За подальшими прогнозами відбудеться лише подальше зростання – ціна ринку збільшиться понад 4,79% протягом 2020-2026 рр.
У публікації використовувались офіційні матеріали European Audiovisual Observatory, Market Watch.
⇒ Використання матеріалів сайту можливе лише за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на “Українську Медіа Лігу”.
Leave a Reply