Європейський ринок анімації – звіт Європейської аудіовізуальної обсерваторії

Share it

Європейська аудіовізуальна обсерваторія, що входить до інституцій Ради Європи, опублікувала новий звіт «Анімація (фільми та серіали) в Європі».

Так, Європейська аудіовізуальна обсерваторія оцінює річний обсяг виробництва ТВ анімації в Європі приблизно в 220 окремих одиниць контенту (фільмів або сезонів серіалів), що загалом складає 5200 серій або ж сумарно – 830 години.

У звіті Обсерваторії констатується, що найбільшими постачальниками анімаційних фільмів і серіалів у світі залишається США та Японія.

Проте, найбільшими виробниками анімаційного ТВ контенту у Європі є Франція (35%) та Великобританія (26%), далі – Німеччина та Іспанія (по 7%), Італія (6%) та інші (19%).

 

Key points Зведеного звіту щодо Європейського ринку анімації:

щорічно в Європі випускається близько 55 оригінальних анімаційних фільмів/серіалів (тобто тих, що не є новим сезоном/серією існуючого продукту);

2. 37% щорічного обсягу оригінального анімаційного контенту складає спільне виробництво;

3. близько 2/3 європейського анімаційного контенту є експортним, тобто не може бути врахований у частку власного виробництва;

 

4. низька частка залученості до кінотеатральних показів (16%), яка доволі сильно варіюється від кількості прем’єрних показів.

5. частка включення анімаційного контенту на VOD переважає частку на класичному ТВ (21%).

Наразі анімація вважається одним із найбільш інвестиційно привабливих типів контенту.

Так, в Report Ocean оцінив глобальний ринок анімації в 2019 р. в близько $335,7 млрд. За подальшими прогнозами відбудеться лише подальше зростання – ціна ринку збільшиться понад 4,79% протягом 2020-2026 рр.

 

У публікації використовувались офіційні матеріали European Audiovisual Observatory, Market Watch.

 Використання матеріалів сайту можливе лише за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на “Українську Медіа Лігу”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.