Warner Bros. повернеться до традиційної моделі кінотеатральних показів у 2022 р

Share it

Починаючи з 2022 р. Warner Bros. повернеться до традиційної моделі кінотеатральних показів, тобто прем’єри відбуватимуться виключно у кінотеатрах, і лише після певного періоду – будуть дистриб’юватись на відповідні канали. Це відбудеться після офіційного підписання угоди з Regal Cinemas Cineworld (другою за величиною театральною мережею у світі).

В рамках угоди між компаніями досягнуто згоди щодо низки концептуальних умов:

  • Regal Cinemas Cineworld демонструватиме фільми Warner Bros. виключно в тих кінотеатрах, що є прибутковими;
  • буде збільшено “вікно” ексклюзивного показу у кінотеатрах з 31 до 45 днів (до заяви W.B. у 2020 р. – “вікно” було 90 днів) – тобто перш ніж компанія зробить їх доступними на стрімінговій платформі HBO Max;
  • хоча “вікно” доступу для PVOD (Premium video on demand) за відповідною передплатою залишити 31 день після прем’єрних показів у кінотеатрах.

На думку експертів, компанія W.B. намагається забезпечити більш гнучку модель отримання прибутку як з кінотеатрів, так і на стрімінговій платформі.

Менше з тим, скорочення кінотеатрального “вікна” показу з 90 днів (до 2020 р.) до 31 чи 45 днів (у 2022 р.), здійснюється з метою оперативної передачі контенту на стрімінгову платформу HBO Max або PVOD, та лише засвідчує поступову переорієнтацію компанії на онлайн-покази.

Нагадаємо, наприкинці 2020 р. Ann Sarnoff, голова та генеральний директор WarnerMedia Studios та Networks Group, до складу якої входить Warner Bros. в публічному дискурсі зазначила, що “випуск нових кінофільмів на великих екранах – це частина життєвого циклу кінотеатрів. Але ми повинні збалансувати це з розумінням того, що більшість кінотеатрів у США, швидше за все, протягом 2021 р працюватимуть зі значно меншою потужністю”.

Відтак, у грудні 2020 р. компанія оголосила, що всі повнометражні фільми, реліз яких було анонсовано в кінотеатрах США на 2021 р.,  представлені паралельно і в кінотеатрах, і на стрімінговому сервісі HBO Max.

Це рішення стало безпрецедентним для кіноіндустрії та викликало незадоволення, відтак перехід до збалансованої моделі у 2022 р. мінімізує конфлікт між компанією та ринком продакшн, посприяє базі контенту кінотеатрів, а також забезпечить розвиток стрімінгу.

 

У публікації використано матеріали: https://cutt.ly/QxSFOrP

⇒ Використання матеріалів сайту можливе лише за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «Українську Медіа Лігу»

Leave a Reply

Your email address will not be published.