Великобританія: повністю перейшла на вимірювання 4-х екранів

Share it

BARB (Broadcasters’ Audience Research Board) – здійснює дослідження телевізійної аудиторії та визначає телевізійні рейтинги у Великобританії.

BARB одна з перших організацій, що розпочала перехід на кросплатформне вимірювання дивлення та формування консолідованого звіту, включаючи 4-ри екрани – телевізор, ПК, планшет та смартфон.

Наразі організація оголосила, що повністю завершила запуск кросплатформної системи вимірювання та вже презентувала перші результати. 

Передісторія

У 2015 р. на замовлення BARB компанія Kantar Media розробила проект “Dovetail Fusion”.

В основу проекту впроваджувалась технологія роутер-метрів в ТВ-панелі, що дозволяють вимірювати та отримувати дані про перегляд на смартфонах в одній панелі. Окрім того, роутер-метр забезпечує можливість отримання зведеної інформації про дивлення SVOD-сервісів, незалежно від того, чи беруть участь постачальники інтернет-послуг в проекті BARB.

В межах Dovetail Fusion кожен екран долучався до вимірювання поетапно, відповідно до впровадження та тестування фіксації дивлення. Фіксація дивлення на смартфонах планувалась як завершальний етап та реалізовувалась лише після завершення тестування та встановлення роутер-метрів (router meter) в домогосподарствах панелі, наприкінці 2020 р.

Поміж тим, лише на початку серпня 2021 р. BARB повідомив про повне залучення смартфону в панель, фіксацію даних та їх консолідацію з даними інших типів екранів, та відповідно – підготовку зведених звітів.

Так, за першим офіційним звітом в червні 2021 р. перегляд на смартфоні склав 0,31 % від загального числа переглядів на 4-х екранах.

Післяісторія 

Залучення смартфону до кросплатформенного вимірювання стало фінальним для включення всіх 4-х екранів.

Поміж тим, фінальним етапом самого проекту Dovetail Fusion є зведений звіт по результатах рекламних кампаній (BVOD campaign performance) на BVOD-сервісах для всіх екранів.

BVOD campaign performance – індустріальний інструмент для планування та оцінки загальної ефективності рекламних кампаній, включаючи показ на всіх 4-х екранах. 

Попередньо BARB зазначав про виникнення статистичних похибок при змішуванні різнотипних данних дивлення з різних екранів та з червня 2020 р. проводить бета-тестування.

У публікації використовувались матеріали BARB.

⇒ Використання матеріалів сайту можливе лише за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на “Українську Медіа Лігу”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.