Roku та Nielsen оголосили про стратегічний альянс в крос-медійних вимірюваннях

Share it

“Поєднання технології Nielsen AVA з інноваційними технологіями та масштабом Roku дозволять використовувати інструментарій прорахунку реклами на стрімінгах для традиційного телебачення.

Стратегічне партнерство з Nielsen в створенні нових продуктів для крос-медійних вимірювань дозволить створити більш прозору та точну всесторонню систему вимірювань ТВ” – обґрунтовує цей альянс Louqman Parampath, Віце-президент Roku з  управління продуктами. 

Roku презентує ринку новітню технологію DAI, що забезпечить прицільний таргентинг ЦА для вимірювань, створить просту та прозору інтеграцію даних стрімінгу та ТВ, що в свою чергу дозволить спростити прорахунки в  кросмедійному секторі та аналіз своєї ЦА без надлишкових витрат. 

З цією метою Roku здійснює покупку підрозділу Nielsen Advanced Video Advertising Business (AVA), що включає в себе технології Nielsen для автоматично розпізнавання відео (ACR) та динамічної вставки реклами (DAI). Залучення цих технологій до апробованих розробок Roku пришвидшить запуск комплексної програми аналізу динамічної  реклами для ТВ (Dynamic Ad Insertion for TV) та стрімінгу. За даними компаній, співробітництво Nielsen з Roku значно розширить охоплення смарт-телевізорів, в загальній кількості майже до 100 млн. 

Обидві компанії укладають довготривалі комерційні контракти на використання Total Ad Ratings (TAR)* на платформі Roku. Зокрема, платформа Roku OneView  для продажу та покупки реклами попередньо буде інтегрувати дані для Nielsen для побудови цифрових рейтингів з наступною передачею рекламодавцям. Roku також дозволить паблішерам на своїй платформі впровадити Nielsen Digital Content Ratings (DCR)**.

Такий підхід до вимірювання реклами та контенту на платформі та з використанням технологій Roku пришвидшить перехід до єдиної крос-медійної валюти на ринку з дедуплікацією. Зважаючи на те, що Roku надає можливість динамічної вставки реклами на всіх типах прийому телебачення, це дозволить монетизувати адресний ринок, позиціонуючи результати вимірювання ТВ як реальну валюту, що масштабується через Nielsen. 

Звертаємо увагу, що наразі впровадження новітніх технологій в сфері крос-платформенних та крос-медійних вимірювань ТВ не поширюються на Україну.

* Total Ad Ratings (TAR)

Total Ad Ratings (TAR) об’єднує показник TV Ad Ratings та Digital Ad Ratings. Основна мета Nielsen Digital Ad Ratings збільшити охоплення реклами за допомогою уніфікованого ринкового стандарту вимірювання цифрової реклами. Nielsen Digital Ad Ratings забезпечує прозорість та предметність вимірювання аудиторії, щоб мінімізувати непотрібну реклами, а відтак і витрати на неї, залучити націлену ЦА, збільшити дохід. 

Рекламодавці, рекламні агенції, паблішери мають можливість отримати доступ до зведених даних та порівняти міжплатформенні показники ефективності передачі контенту через стрімінги та відображення реклами на всіх 4 екранах – телевізорах, комп’ютерах, смартфонах та планшетах.

** Digital Content Ratings

Рейтинг цифрового контенту представляє собою статистику по середній аудиторії, охопленню, частоті показів, сукупному рейтингу (GRP) та часу, витраченому на цифровий контент для ефективного порівняння споживання ТВ-контенту.

Рейтинги цифрового контенту фіксуються в результаті здійснення вимірювання, аналізу та наступної обробки складної, динамічної, розгалуженої мережі даних з урахуванням  мультиплафторменності та залученості чотирьох типів екранів. Digital Content Rating забезпечує всебічне вимірювання споживання контенту, включаючи стрімінгове відео, статичні веб-сторінки та мобільні додатки на всіх типах екранів. Технологія дозволяє також налаштовувати звітність для агрегування даних цифрового охоплення, аудиторії та часу, проведеного на різних платформах 

 

У публікації використовувались офіційні матеріали Nielsen.

⇒ Використання матеріалів сайту можливе лише за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на “Українську Медіа Лігу”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.