Компанія «Nielsen Korea» здійснює медіааналіз та інтегрований аналіз інформації в Пд. Кореї. В жовтні 2023 р. Nielsen оголосив про запуск Nielsen Media Impact (NMI), що дозволить медіакомпаніям, рекламодавцям та агентствам отримати предметнішу оцінку вподобань та залученості споживача.
Nielsen Media Impact (NMI) – провідне в галузі медіапланування та оптимізації рішення, яке надає предметний та комплексний аналіз щодо того, як споживачі взаємодіють із вмістом та про найефективніші способи їх охоплення.
Спираючись на унікальну аналітику Nielsen, зокрема ТВ-панелі та цифрові дані, NMI пропонує південнокорейській медіа-індустрії дедупліковані показники споживання медіа на кількох платформах, усе в одному простому у використанні інтерфейсі планування. Окрім того, NMI дає рекламодавцям, агентствам і видавцям можливість знати, які різні медіа-комбінації найімовірніше охоплять їхню ключову аудиторію, скільки часу ці аудиторії витрачають на різні медіа-канали, а також низку корисної демографічної інформації.
Дані NMI також дозволяють користувачам створювати медіа-плани на основі розширених атрибутів аудиторії, таких як психографіка, спосіб життя та медіа-поведінка, які є важливими для ефективного націлювання.
Ключові переваги Nielsen Media Impact (NMI):
- Визначте властивості та комбінації медіаканалів, які найкраще підходять для націлювання кампанії
- Зрозумійте найефективніші чинники унікального охоплення та максимальної рентабельності інвестицій
- Оптимізуйте планування та бюджети для найбільш ефективного досягнення цілей у кількох каналах
- Оцініть ефективність розширених сегментів аудиторії, що виходять далеко за межі основних демографічних показників
Корейський директор Nielsen Media Інхо Ум зазначив: «NMI пропонує південнокорейській індустрії унікальний алгоритм, що дозволяє приймати ефективні рішення про те, де і коли залучати аудиторію за допомогою контенту та реклами на багатьох рівнях. Його поява на ринку відкриває доступ до нових ідей щодо розподілу медіа та оптимізації розкладу, забезпечуючи краще охоплення аудиторії, що переходить з платформи до платформи. Незалежно від того, чи необхідно показати переваги конкретного типу медіа чи визначити оптимальну комбінацію реклами для охоплення ЦА».
Компанія Nielsen оголосила про запуск вимірювання міжмедійної реклами Total Ad Ratings (TAR) у Пд. Кореї, щоб надавати незалежні та ефективні дані щодо охоплення дедуплікованої аудиторії на ТБ та цифрових платформах (ПК, мобільні пристрої та планшет). Total Ad Ratings поєднав вичерпні дані Digital Ad Ratings (DAR) із даними Nielsen TV Ratings, щоб надати звіти про дедупліковану аудиторію на ТБ та цифрових платформах з надійним вимірюванням кросплатформенного дивлення.
У публікації використовувались офіційні матеріали Nielsen.
⇒ Використання матеріалів сайту можливе лише за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на “Українську Медіа Лігу”.
Leave a Reply