Інфо: RU дезінформаційна та пропагандистська екосистема

Share it

До розгляду пропонується інфографіка з розгалуженою мережею російських пропагандистських медіа та інформаційних одиниць.

Окрім мережі поширення на широку аудиторію, відбувається монетизація цих ресурсів зі всього світу, прибуток від якої направляється на підтримку та розбудову військового та пропагандистського апарату.

Також зображена цільова аудиторія для маніпулювання інформацією з боку Росії щодо України та ключові меседжі, що направлені на ці аудиторії

Екосистеми пропаганди та дезінформації Росії

Вперше інфографіка була опублікована в квітні 2021 р. та включала огляд російської екосистеми пропаганди та дезінформації — медіа-мереж, ЗМІ та веб-сайтів, які часто дотримуються лінії Кремля, поширюють російську пропаганду чи дезінформацію і навіть, в деяких випадках, підтримують керівництво російської розвідки.

Оновлена інфографіка лютого 2022 р. містить постійні пропагандистські та дезінформаційні кампанії, ілюструє широту та глибину зв’язків із російськими спецслужбами та пропонує глобальний контекст для інформаційних операцій Кремля.

Якісне зображення від Miburo тут

Напрямки маніпуляції. Цільова аудиторія та меседжі

Чотири основні цільові аудиторії для запуску маніпуляції з боку Росії щодо України: внутрішня російська аудиторія; аудиторія всередині України; аудиторія в колишніх радянських республіках; аудиторія в Західній Європі та США.

Перелік ключових меседжів ( за даними моніторингу Української Медіа Ліги станом на 27.02.2022).

  1. Внутрішня російська аудиторія:
  • українська армія в розладі; українські воєнні не підготовлені та обеззброєнні;
  • влада нелегітимна; стратегії розвитку та напрями реформ в усіх сферах провальні та деструктивні для Українського суспільства;
  • Україна повниться розколотими поміж собою радикалістами, розширяється опозиційний блок;
  • населення потребує визволення та прагне повернутись в Великую Росію;
  • Донбас – вільним волевиявленням відколовся від України, за що ВСУ системно здійснює диверсійні та воєнні напади.
  1. Аудиторія всередині України:
  • українська влада дискредитована та неспроможна на рішення, всі реформи лише ускладнюю економічний та соціальний тиск на пересічного українця;
  • українські лідери немічні і не мають поваги та довіри від більшості населення, у разі притиску – вони емігрують та кинуть напризволяще Малороський народ;
  • системні зміни міністерств, децентралізаційна реформа лише розколола суспільство,
  • Заходу не цікаві проблеми, він залишив Україну; альтернатива допомоги чи співпраці від Заходу та їх лідерів відсутні.
  1. Аудиторія в колишніх радянських республіках:
  • Україна контролюється не політичними лідерами, а тіньовими ультраправими радикалістами;
  • немає ані причин, ані приводів для воєнізованого вторгнення; Росія робить виключно послугу з визволення Українського народу та приєднання його до Великои Росії;
  • Російське населення та українці повинні очікувати на дискримінаційну політику НАТО/ЄС.
  1. Аудиторія в Західній Європі та США:
  • українська армія в розладі; українські воєнні не підготовлені та обеззброєнні;
  • Росія рятує Україну від спекуляцій та агентства США та ЄС;
  • Українські автономні республіки, а також більшість населення України звернулась щодо визволення України від кабальної політики та економічно та соціально недолугих реформ
  • Російська армія здійснює визвольну операцію, гуманітарну місію;
  • Російська армія направлена на збереження життів цивільного населення.

 

У публікації використовувались матеріали Miburo та моніторинг Української Медіа Ліги.

 Використання матеріалів сайту можливе лише за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на “Українську Медіа Лігу”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.