Франція: динаміка розвитку Pay TV та онлайн-сервісів

Share it

Відповідно до звіту Omdia кількість підписників Pay TV у Франції перевищила 26 млн у 2022 р, досягнувши річного зростання лише на 2,4%. До кінця прогнозованого періоду в 2028 р. загальна кількість підписників сягне позначки в 26 млн.

Загальна кількість підписників на онлайн-сервісів значно випереджає підписку на Pay TV та показує зріс на 15,4%, тобто з 31 млн в 2021 р. до 33,5 млн в 2022 р. та продовжить ріст в найближчі роки, перевищивши 45 млн у 2027 р. Прибуток від підписки на онлайн-відео також зростає швидше, аніж від Pay TV. Omdia прогнозував, що дохід від підписки Pay TV складе $6 млрд у 2023 р. та $6,8 млрд у 2028 р. Дохід від підписки на онлайн-відео мав сягнуть $3,2 млрд у 2023 р. та трохи більше $4,6 млрд у 2028 р.

IPTV залишається найбільшою ТВ-платформою у Франції: у 2022 р. 64% телевізійних домогосподарств використовували його як основну телевізійну платформу, хоча це незначне зростання порівняно з 62% у 2021 р. Відповідно до даних Французького регулятора ARCOM IPTV поширене в усіх регіонах Франції, зокрема використання IPTV в регіоні Іль-де-Франс (до якого входить Париж) значно перевищує середній показник по країні.

Рівень охоплення кабельного та супутникового ТВ, а також DTT-платформ в ДГ залишився на рівні або дещо знизився з 2021 р. За даними ARCOM, Нормандія та Бретань є регіонами з найвищим використанням DTT, тоді як Нувель-Аквітанія є регіоном з найвищим використанням супутників. Orange є провідним оператором Pay TV у Франції, на його клієнтів IPTV і супутникової платформи припадає 31% підписників платного телебачення в країні.

Netflix залишається найбільшим сервісом у Франції, на кінець 2022 р. на нього припадає майже 34% усіх підписників.Amazon Prime Video та Disney+ також утримують свої місця як другий і третій оператори за кількістю підписників. Разом на цих трьох глобальних гравців припадає трохи менше 70% усіх підписок онлайн-відео у Франції. За даними Omdia Consumer Research, отримання доступу до різноманітного контенту стало ключовим фактором у виборі споживачами підписки на Netflix, Amazon Prime Video та Disney+. Одна з ключових причин передплати цих сервісів стала відсутність реклами, не дивлячись на те, що ці сервіси запроваджують рекламні квоти та збільшують ціну на нерекламні акаунти підписок.

З квітня 2020 р. частка французьких ДГ із онлайн-відео, які мають лише один сервіс онлайн-відео, впала з понад 54% до лише 40,4% у квітні 2023 р. Натомість частка ОТТ-будинків із більш ніж чотирма послугами зросла з 9,2% у 2020 р. до 16% у 2023 р. Незважаючи на нещодавній перехід на більшу кількість послуг, 84% усіх домівок OTT все ще користуються трьома або менше онлайн-відеосервісами (а понад 75% користуються двома або менше). Це свідчить про те, що споживачі зацікавлені в отриманні більшої кількості послуг, але не беруть більше лише тому, що їм доступно більше послуг. Споживачі стають більш усвідомленими щодо своїх витрат на послуги передплати, що може призвести до збільшення відмови від підписок.

 

У публікації використовувались матеріали Omdia (Digital TV Europe)

⇒ Використання матеріалів сайту можливе лише за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на “Українську Медіа Лігу”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.