Сучасні новинні редакції мають низку зовнішніх та внутрішніх проблем, що прямо впливають на якість підготовки матеріалів.
Зокрема, організація різнобічних адміністративних та управлінських аспектів роботи редакції, в т.ч. комплексний менеджмент редакційним процесом, вимірювання охоплень та кластеризація ЦА, комерціалізація певних блоків, захист інформації, дотримання етичних стандартів та принципів ведення журналістської діяльності, забезпечення безпеки матеріалів та їх авторів.
І це все посилюється та ускладнюється через тиск з боку провладних інституцій, цифровий нагляд чи інші форми стеження, небажання розкривати джерела інформації, масштабну дезінформацію, відсутність медіаграмотності, хайпуванням примітивних повідомлень.
Так, з метою сприяти редакціям та новинним організаціям у вирішенні внутрішніх адміністративних проблем Глобальна мережа журналістів-розслідувачів (Global Investigative Journalism Network – GIJN) за сприяння Google News Initiative опублікувала Довідник інструментів.
Довідник включає посилання на додатки та програми, які будуть корисні для проектного менеджменту, управління персоналом, комунікацій, розбудови таймлайнів та контролю за дедлайнами, обміні файлами, бухгалтерській звітності, SEO, залученні аудиторії, роботі та управланні різними типами контенту, дизайні, маркетингу, безпеці та ін.
Довідник складається з низки блоків, до кожного з яких передбачений опис відповідних інструментів, додатків чи ПО:
- Адміністрування та управління – загальні офісні інструменти та програми; управління проектами та персоналом; фіксація зовнішніх комунікацій;
- Ведення зовнішніх комунікацій, обмін файлами – обмін повідомленнями та файлами; хмарні файлосховища;
- Облік і розрахунки;
- Аналітика та інструменти SEO;
- Інструменти залучення та вимірювання аудиторії;
- Створення, обробка та зберігання різного типу контенту – фото, аудіо, відео;
- Системи управління контентом – WordPress і пов’язані з ним плагіни, альтернативи WordPress;
- CRM, керування підписками та передплатами;
- Інструменти проектування та візуалізації даних
- Маркетинг та залучення аудиторії (соціальні мережі, електронні розсилки);
- Інструменти для публікацій соціальних мереж, автоматизації постингу та розсилок;
- Безпека – сайтів, менеджери паролів, віртуальні приватні мережі
У публікації використано матеріали Global Investigative Journalism Network – GIJN. Довідник інструментів для новинних редакцій – [Режим доступу]: https://gijn.org/business-tools-for-newsrooms-a-gijn-guide/
⇒ Використання матеріалів сайту можливе лише за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «Українську Медіа Лігу»
Leave a Reply