Дослідження Dentsu Global: медіа тренди на 2025 р.

Share it

Dentsu Global – міжнародна медіа- та рекламна група, що надає широкий спектр послуг у сферах медіапланування, управління клієнтським досвідом (CXM), креативних рішень та технологій. Компанія об’єднує мережу брендів і агентств, використовує інноваційні рішення та технології для максимізації впливу та ефективності рекламних кампаній на глобальному та локальному ринках.

Наразі Dentsu Global презентували 15 випуск щорічного глобальний звіт «The year of impact. 2025 media trends», де назвав 10 ключових медіа трендів та практичних рекомендації на 2025 р. В рамках звіту констатується, що медійний ландшафт зазнав чисельних змін, зокрема завдяки штучному інтелекту (ШІ), новими форматами взаємодії зі споживачами та змінами, зумовленим алгоритмами крос-медійних платформ.

Українська Медіа Ліга пропонує до ознайомлення ключові медійні трендами від компанії та їх імовірним впливом на медійний ландшафт 2025 р:

  1. Вплив ШІ на споживання та взаємодію з брендами
  • ШІ виходить за межі чат-ботів та поступово інтегрується в усі типи медіа, стає основним елементом медіа-інструментарію та змінює способи взаємодії з технологіями та брендами;
  • ШІ дозволяє створювати нові можливості для персоналізованих взаємодій, від ізольованих застосувань до інтеграції у щоденні сервіси;
  • зростає стурбованість щодо екологічного впливу ШІ та прозорості його використання;
  • передбачається подальше розширення ШІ, з можливостями для мобільних та носимих технологій, а також мультимодальних взаємодій.
  1. ШІ для оптимізації медіа-ланцюга
  • поширення ШІ на весь медіа-ланцюг, дозволяючи брендам покращувати планування бюджетів, оптимізувати медіа-стратегії та прогнозувати сегментованість аудиторій;
  • ШІ підвищує ефективність процесів, креативність та імпакт каналів збуту, зокрема через оптимізацію медіа-процесів та зростання продажів;
  • для конкурентної переваги необхідно сфокусуватись на управлінні даними, забезпечуючи прозорість та доступність результатів ШІ;
  • передбачається, що у 2025 р. зможуть розгортатись пілотні проекти в оптимізації медіа-стратегії для адаптації нових бізнес-моделей.
  1. Персоналізація («Мікромоменти») для залучення споживачів
  • 3 з 4 споживачів очікують, що ШІ стане частиною їхнього життя; 81% споживачів вважають, що найефективніший спосіб завоювати лояльність – це несподіване здивування, неповторне індивідуальне враження;
  • ШІ створює нові мікро-моменти, що зміцнюють відносини з брендами та підвишує лояльність;
  • пошукові алгоритми дають прямі відповіді, зменшуючи потребу в кліках, відтак важливо забезпечити доступність контенту, використовувати персоналізацію та підтримувати стабільність комунікацій
  1. Акцент на нішові ЦА та контент
  • зростання інтересу до нішевих тем відкриває брендам нові можливості для сторітеллінгу через стрімінгові платформи;
  • 85% опитаних компаній збираються збільшити інвестиції у короткі формати відео, 82% – у маркетинг через інфлюенсерів, 81% — у стрімінговий контент;
  • алгоритми визначають контент, але через стихійність контенту та креативу значного впливу набуватиме співпраця з фан-спільнотами та інфлюенсерами, що мають аутентичний зв’язок з нішевими ЦА.
  1. Використання ТБ та алгоритмізація
  • очікується, що витрати на ТВ рекламу зростатуть на 18,3% до 2026 р. через розширення рекламних можливостей на стрімінгових платформах;
  • стрімінгові платформи активно інвестують у спорт, оскільки він приваблює велику аудиторію і має великий потенціал для інтеграції реклами;
  • важливо розширювати рекламний інвентар через підписки та більш точний таргетинг, використовуючи ШІ для оптимізації медіаприсутності.
  1. Низька якість креативів зменшує охоплення
  • з розширенням алгоритмів у онлайн-рекламі, якість креативів стає критично важливою для досягнення успіху;
  • алгоритмічні стратегії вимагають інтеграції медіа і креативів для досягнення максимального результату;
  • важливо інтегрувати рітейл-медіа для вимірюванності ефективності.
  1. Роздрібна торгівля змінює медіа
  • більшість медіа-кампаній матимуть компонент роздрібної реклами, відтак відстеження уваги аудиторії стає ключовим для оптимізації рекламних кампаній;
  • ритейлери (як Amazon і Walmart) можуть отримувати прямий фідбек від покупців, що дозволяє інтегрувати атрибуцію та аналітику, щоб підвищити ефективність реклами;
  • медіа-компанії (Disney, TikTok) змагаються за аудиторію через рекламу та покупки; платіжні компанії заходять на ринок (PayPal, Chase) пропонують нові можливості для таргетування через дані покупок;
  • програмна реклама займає 75% ринку і зростатиме з новими можливостями вимірювання;
  • приватні майданчики нададуть більшу прозорість і захист від небажаного контенту.
  1. Партнерства відіграють значиму роль для зростання
  • рітейлери з даними про покупців можуть домінувати на медіаринку, відтак партнерства для росту бренду важливі для утримання аудиторії;
  • зростання стрімінгів та ШІ стимулює активні партнерства між медіа та технологічними компаніями для забезпечення високоякісного контенту;
  • ШІ-платформи мають бути точними та надійними; бренди мають адаптувати стратегії для нових аудиторій;
  • стрімінгові платформи об’єднуються (Disney+, Hulu, Max) для зниження цін та зменшення фрагментації аудиторії;
  • бренди мають оптимізувати медіавитрати через партнерства.
  1. Інвестиції в ланку постачання
  • в умовах посиленого контролю з боку аудиторії та поляризації, бренди повинні захищати програмні медіа від шахрайства та небезпечних середовищ, аби зберегти інвестиції та репутацію;
  • для досягнення оптимальних результатів необхідно сприяти розвитку здорової рекламної екосистеми, переглядаючи ланку постачання та підвищуючи її ефективність.
  1. Дисбаланс в доступі до технологій
  • новітні вимоги до обчислювальних потужностей та ШІ посилюють технологічний розрив між багатими та бідними;
  • чимало контенту, що раніше був безкоштовним, тепер приховується за платними підписками чи віп-договорами, що сприяє подальшому розширенню цифрової нерівності;
  • брендам необхідно вивчати локальні особливості аудиторії, працювати з партнерами, які мають локальні інсайти та використовувати рекламу для зниження бар’єрів доступу до контенту.

 

У публікації використовувались матеріали Dentsu Global

Використання матеріалів сайту можливе лише за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на “Українську Медіа Лігу”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.