Disney розвиватиме глобальний бізнес через локальний контент

Share it

Walt Disney Company підбила підсумки щодо кількості підписок на своїх стрімінгах у 2021 р. та анонсувала подвоєння до 2023 р.

Так, з моменту запуску Disney+ наприкінці 2019 р. потоковий бізнес компанії Disney стрімко розширився. І вже на кінець 2021 р. на Disney+, ESPN+ і Hulu було зареєстровано 179 млн. підписок.

До 2023 р. планується збільшити кількість підписок за рахунок розширення території охоплення сервірсів, за прогнозами компанії – збільшити вдвічі кількість країн, де запущено сервіси Walt Disney. Такий підхід потенційно збільшить кількість підписників ще на 160 млн. до 2023 р.

Disney також планує інвестувати у створення оригінального локального контенту для своїх потокових сервісів. Уже понад 340 одиниць оригінального місцевого та регіонального контенту знаходяться на різних стадіях розробки та виробництва.

З метою розширення бізнесу у світі та підтримання залучення місцевого та регіонального контенту на стрімінгу The Walt Disney Company створить новий центр міжнародного контенту, який очолить Ребекка Кемпбелл (Rebecca Campbell).

Орім того, компанія планує трансформувати сегмент Disney Media & Entertainment Distribution (DMED) під керівництвом Каріма Денієля (Kareem Daniel). Сегмент Disney Media & Entertainment Distribution забезпечує адаптацію контенту компанії у всьому світі на кінотеатральних, потокових та лінійних платформах, а також відповідає за монетизацію контенту.

У публікації використовувались офіційні The Walt Disney Company.

Використання матеріалів сайту можливе лише за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на “Українську Медіа Лігу”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.