Австралія: стандарт вимірювання Total TV від Nielsen

Share it

У грудні 2023 р. міжнародний вимірювач – компанія Nielsen оголосила про запуск телевізійних та міжплатформних вимірювань в Австралії («Віртуальна Австралія = VOZ) та застосування нового підходу та системи вимірювання перегляду –  eTAM VOZ Visual Schedule Builder (VSB).

VOZ — є основою нового австралійського стандарту вимірювання Total TV і, планово у 2024 р., стане валютою для рекламного ринку. Наразі VOZ об’єднує контент телемовників, який переглядається на телевізорах (OzTAM і регіональні рейтинги TAM TV) і підключених пристроях (сервіс OzTAM VPM, яка фіксує телеконтент, що доставляється в режимі онлайн, або BVOD). Тобто охоплює аналіз дивлення з 4 екранів –  смарт-телевізорів, комп’ютерів, планшетів та смартфонів – у єдину базу даних, де фіксуюються дані щохвилинно.

eTAM VOZ VSB від Nielsen – гнучка платформа вимірювання Total TV, що є відповіддю галузі на звички телеперегляду в Австралії, зокрема на збільшення доступності контенту, різноманітність платформ і збільшення типів пристроїв для перегляду. Так, буде вирішена низка проблем, спричинених стрімким зростанням кількості екранів в Австралії з 1.8 до 6.6 на 1 ДХ, в результаті чого телеконтент споживається на кількох пристроях, а підключені телевізори є найбільш домінуючим пристроєм перегляду.

На додаток до перевіреного програмного забезпечення eTAM, eTAM VOZ VSB забезпечує новий рівень вимірювання та тепер повністю акредитовано для даних охоплення та частоти в міському мовленні через схвалений галуззю OzTAM Gold Standard, також національна акредитація очікується незабаром.

Керуючий директор Nielsen Television Audience Measurement (TAM) Алісія Олсон-Кітінг зазначила: «Завдяки нашому динамічному та гнучкому інтерфейсу клієнти Nielsen зможуть проводити всебічний аналіз кампанії національної трансляції, а функція звіту eTAM VOZ VSB забезпечить точний аналіз, який має вирішальне значення для надання вичерпних і точних даних про охоплення та частоту кампанії… Наші акредитовані рекламодавці, мовники та клієнти тепер можуть отримати доступ до цього схваленого галузевого рішенням, яке наближає всю галузь ще на один крок до … єдиного стандарту вимірювання та формування єдиного телевізійного та міжплатформного вимірювання».

 

У публікації використовувались офіційні матеріали Nielsen.

 Використання матеріалів сайту можливе лише за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на “Українську Медіа Лігу”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.