Австралія: інновації вимірювань цифрового контенту від Nielsen

Share it

Компанія Nielsen оголосила про вдосконалення системи оцінки цифрового вмісту (DCR) на основі системи ідентифікації, що підвищить якість незалежного вимірювання цифрової аудиторії.

Спеціально розроблений для місцевих потреб розширений DCR направлений задоволення зростаючої потреби галузі в якісному вимірюванні аудиторії та охопленні. Ця інновація стане першим кроком для формування валюти на ринку вимірювання та знаменує повернення швидкості, масштабу та деталізації онлайн-вимірювання, орієнтованому на конфіденційність.

Удосконалений алгоритм DCR на основі Identity використовує дані від кількох постачальників, надаючи понад 10 млн ідентифікаторів, дедуплікованих на 57 млн пристроїв, що дозволяє отримувати точні дані щодо глядачів, їхні пристрої, і звички цифрового перегляду.

Це забезпечує справжній масштаб вимірювання, уможливлюючи надання даних про аудиторію 365 днів/рік для великих і малих сайтів, поряд із нічним вимірюванням Nielsen цифрових рекламних кампаній.

Це знаменує собою наступний крок в еволюції цифрових вимірювань та консолідації єдиної валюти в Австралії та базується на більш ніж двох десятиліттях якісних цифрових вимірювань по всій країні для Nielsen.

Виконавчий директор Nielsen із розвитку та продуктів Джонатан Беттс зазначив: «Ми зосереджені на майбутньому медіа з технологічним мисленням, і наше розширене рішення для оцінки цифрового вмісту є ще одним прикладом наших провідних платформ у галузі. Ви не можете мати якісне вимірювання без масштабу та деталізації, і DCR є єдиним рішенням, яке може забезпечити це для всього ринку. Незалежно від того, чи є у вас великий чи малий сайт, вам потрібні дані щодня, щотижня чи щомісяця, ми допоможемо вам».

Нагадаємо, на днях відбувся успішний запуск вдосконаленого DCR в Італії, де його було прийнято як загальногалузевий стандарт для вимірювання цифрового вмісту. Наразі Nielsen тестує нове розширене рішення DCR на базі Identity System і планує запустити його у вересні.

У публікації використовувались офіційні матеріали Nielsen.

 Використання матеріалів сайту можливе лише за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на “Українську Медіа Лігу”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.